10.9.2013

St Donats Castle

Inner courtyard. Tuosta ovesta oikealla pääsee ruokalan eteen (tärkeä ovi siis) ja vasemmalta pääsee Bradenstoke-hallin ja kirjaston suuntaan. Siellä on myös vessa, jossa on kuvattu Doctor Whota!

 Taas näitä linnakuvia. Huoh. Mä vaan en pääse siitä yli miten hieno tämä paikka on ja Suomesta kuului käsky laittaa kuvia, joten tässä näitä.

Kaukana edessä näkyy Outer Arch eli aika yleinen tapaamispaikka. Tältä mun aamupalamatka näyttää.
Taustalla näkyy Bristolinlahti

Kuulumisia ihan pikaisesti sen verran, että tänään on tullut laskettua matikkaa (vihdoinkin tajuan kaiken jee!), analysoitua elokuva-arvosteluita, torkuttua, laiskoteltua, juostua, naurettua, inspiroiduttua Amnestyn tapaamisessa, harkittua hiusten poisajamista Amnestyn puolesta (ja päätettyä että ei oo mun juttu), syötyä omenoita (mulla on tapana viedä niitä ruokalasta hups) ja tehtyä paljon paljon muuta. Niin, ja pisti mua aamulla ampiainenkin kun olin pesemässä hampaita. Hieno alku viikolle, heheh.

Dining hall. Nätti, mutta tosi meluisa, eikä siksi kovin hyvä keskustelupaikka.
Ruokalan edestä inner courtyardille

6 kommenttia:

  1. Kiitos kun noudatit käskyä :)
    Uskomattoman upean näköistä. Sitten se tärkein, missä jaksossa Tohtori seikkaili vessassanne? Joko otit itsestäsi kyseissä vessassa fanikuva ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe tottakai! Taalla on tosiaan tosi kaunista ja naa kuvat on otettu viela erityisena nattina paivana :) Taa jaksohan on siis The Vampires of Venice, aiotaaan katsoa se joku kerta porukalla! Saatankin laittaa siita joskus kuvia, hehehhe.

      Poista
  2. ihanaa, vihdoinkin kunnon linnankuvia, saa laittaa lisää ;)
    Ampiainen pisti hampaita pestessä, hmmm.. kerro vähän tarkemmin, kuulostaa aika eksoottiselta. peseydyttekö ulkona, oliko se sinun ruokalasta mukaan tarttuneiden omenien perässä vai onko hammastahnasi erityisen ampiaisia houkutteleva?
    laitetaanko linnan laskuporttia koskaan kiinni?
    Töps

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee linnaa on kiva kuvata :) Meilla on kai ampiaispesa jossain kylpparin ikkunan lahella eika ikkunaa voi pitaa kiinni huonon ilmastoinnin takia -> aamuisin kylppari on taynna ampiaisia. Yks niista oli kai mennyt mun lahkeesta sisaan ja paasi pistamaan, aijaijai.

      En oo ainakaan kuullu etta sita laitettaisiin koskaan kiinni, mut ihan hyva kysymys.

      Poista
  3. Miä oon niin kade. Sulla on niin huippu vuosi aijaijaijai ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ala kadehdi, mut kyl taalla lukion loppuun jaksaa olla :)

      Poista