1.10.2013

Fady was here! (Habby Birthdaaaaayyy!!)

Morjesta Pöllö!

En oo ehtinyt lähetellä sulle kirjeitä tai tilata pizzaa, joten hyvitän sen nyt piipahtamalla sun blogissa :D.

Täällä Suomessa alkaa oleen jo aika kylmät oltavat. En tiedä millaisesta kelistä siellä päin maailmaa tällä hetkellä nautiskellaan, mutta ajattelin vähän tuoda sinne sun luoksesi tätä Suomalaista viileyttä liikkuvan kuvan välityksellä. Featuring yours truly, Fady Koivuaho!

Tietotekniikan ammattilaisena en saanut uploadattua videoo suoraan tänne blogiin (syytän googlee), niin tässä sinulle kaunis linkki (Tsädäm!), jota kautta pääset kuulemaan ja näkemään minun kauniit sanat ja eleeni.

Pidä aivan huikeet synttärit! Mä oottelen täällä Suomen kylmässä pimeässä maassa sun paluutasi ja lähetän sulle kortin myöhemmin for sho!


Täs kuva musta oottamas paluutas!
Annalan nuorisotalo 26.-27.11.2011 NEVÖ FÖGET!!!


P.S. En oo ikinä tehny yhtäkää blogikirjotusta, joten antakaa armoo :((

P.P.S. Sönkötän tossa videossa sen takia, että siellä oli kaks lapsiperhettä tuijottamassa mua ku puhuin kivelle järven rannalla :D

P.P.S. Lähetä mulle kortti!!



Kaikella rakkaudella,
Fady "Egyptian Muscle God" Koivuaho


1 kommentti:

  1. Ahhhh Egyptian Muscle God :D:D voi sua hassua. Video on ihan paras, oon nauranut sille jo monesti. Kyllä, mulla on hieman ikävä suomalaista maisemaa, koska täällä ei ole havupuita eikä ruskaa eikä kunnon vuodenaikoja. Mutta on kaunista, joten tervetuloa visiitille! "Iso paha tumma mies" kuulostaa kyllä sulta, muahahah. Kieltämättä oli hienoa aikaa. Nevö föget ja niin (enkkukaveri nauroi kirjoitusasulle). Nähdään jouluna jookoskookos. Äläkä huoli, oon myös opiskellut ja kaikki täällä on ihan mahtavia tyyppejä, joten sitä ei tarvii ees miettiä. Joulukuuhun! ps. lähettelen joo kunhan mulla on joskus kortti ja postitoimisto samassa paikassa! Tai sit vaan tilaan pitsan sulle, hahah

    VastaaPoista