1.10.2013

Onnea


Rakas Miina, ensinnäkin haluisin toivottaa sulle aivan mahtavaa 17 vuotissyntymäpäivää sinne Walesin maille. 
Harmi kun ei voida juhlia sun synttäreitäsi yhdessä, mutta uskon, että sulla tulee silti olemaan mukavat synttärit siellä uusien ystäviesi kanssa täysin uudessa, mutta jännittävässä ympäristössä.

Siitä on nyt melkeinpä tasan 4 vuotta, kun ensikertaa tavattiin. Se oli ylä-asteen ensimmäinen päivä, kun me molemmat päädyttiin samalle luokalle. Meistä tuli heti oma porukkamme ja vaikka me ehdittiin olla samalla luokalla vain reilu vuosi, niin silti me koettiin yhdessä aivan hulvattomia hetkiä. 

Oon tosi kiitollinen, että oon saanu tutustua sun kaltaiseen ystävään. Harmi, että me nähdään nykyään niin harvoin, mutta sitten ainakin arvostaa niitä hetkiä kun viimein nähdään.

Sä oot Miina upee ihminen, ei oo toista samanlaista. Sun kanssa pystyy jakamaan ilot sekä surut ja sä oot aina valmis kuuntelemaan. Mä rakastan sussa sitä, että sä tiedät mitä haluat elämältä ja sulla on tietyt päämäärät ja oot valmis tekemään kovasti töitä niiden eteen. 

Mä toivon sulle kaikkea hyvää tulevaisuuteen ja varsinkin näihin kahteen vuoteen mitkä sä vietät siellä Walesissä. Nauti joka hetkestä ja muista, että sua ootetaan täällä koti-Suomessa. 

Rakkaudella, Sanna.

Ps. Tuhannesti haleja ja pusuja <3

1 kommentti:

  1. Sanna, Sanna, Sanna, oot ihan mahtava. Kiitos kiitos kaikesta! Ollaan tosiaan koettu paljon yhdessä ja haluun ehdottomasti nähdä sua taas kun oon käymässä Suomessa! Ily <3

    VastaaPoista