6.9.2014

Kuvia kiireen keskeltä

IB ja yliopistohakemukset ja vapaaehtoistyöt ja konferenssien suunnittelemiset ja kaikki muu arkinen meinaa aina aika-ajoin hukuttaa alleen. Päätin pitää lyhyen tauon kaiken järkevästä, kuunnella hyvää suomalaista musiikkia ja selata ennen julkaisemattomia kuvia tältä vuodelta. Tässä siis satunnaisia fiilistelyotoksia satunnaisessa järjestyksessä, enjoy!
Berryhunting in the Valley. Mun lemppari punapääaasialainen Josephine <3
Open House, eli jokatorstainen hengailu- ja ruokailusessio talovanhempien luona. Alkuvuodesta oltiin ulkona ja grillattiin ja fiilisteltiin Walesin kesää (siis mitä?).
Hellie (Englanti/Thaimaa), Ivan (Espanja), Claire (Singapore), minä ja kanankoipi
Kuva: Yuko
Ihana, ihana Tsering (USA/Tiibet) ja minä ja aurinkoinen Wales.
Llantwitin supersymppis teehuone, ja pari ihanaa (Kristine Norjasta, minä, Yuko Japanista, ja mukana oli vielä costaricalainen Maria).
Käytiin monta kiivasta keskustelua sukupuolinormeista, kasvissyönnistä ja sormilla syömisen kulttuurista. Tällaiset iltapäivät muistattavat, ettei UWC ole ihan mikä tahansa koulu.
Dorm 8, love you guys!
En osaa vieläkään oikein käsittää miten onnekas olin, että satuin samaan huoneeseen näin mahtavien ihmisten kanssa. Taustalla meidän talo, Powys.

Vegan bonding (ehe ehe).
Henry (Saksa/Nigeria/Englanti), XingJian (Kanada/Kiina), Kristine (Norja), Ivan (Espanja), Tanisha (Nepali)
Powysin tyttöjen ilta! Ennen ykkösten tuloa kerättiin yhtenä iltana kaikki meidän talon tytöt meidän huoneeseen, fiilisteltiin, juoruttiin, ja kerrottiin kesäkuulumisia. Ihania, ihania tyttöjä.
"Nordics are actually the craziest people" -- Ayberk (Turkki)
Kristine ja minä fiilistellään Walesia.
First year camp leaders! Minä sydän te
"What does 'Shoomi' mean?"
Meillä oli International Open House, ja pukukoodina oli kansallispuku. Mulla ei valitettavasti sellaista ole, pukeuduin isomummin vanhaan superhienoon Suomi-paitaan.
Natasha (Libanon), minä, Maria (Costa Rica), Mex (Turkki/UK), Ivan (Espanja, mutta toi asu on intialainen?)
Powys 2014-2015
En uskaltanut edes toivoa näin suloisia ja fiksuja ja hölmöjä ykkösiä.
Hannah vanheni kesällä, joten eilen oli jo aikakin juhlistaa tämän viiden maan kansalaisen syntymää. Käytiin siis Il Vesuviossa, Llantwitin italialaisessa, ja syötiin hyvin ja paljon. Upea ilta upeassa seurassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti