30.9.2014

Tajunnanvirtaa kuvamuodossa

Satunnaisia otoksia viimeajoilta. Ei päätä, ei häntää, mutta ei kai se haittaa.

"Some people feel the rain. Others just get wet." -- Bob Marley
Jo ja minä tehtiin vähän molempia, ja melkein rikottiin tämä kertakäyttökamera.
Scandi bonding, eli norjalaiset sekä minä ja Chris.
Nurkka, jossa vietän hävettävän paljon aikaa. Sain vihdoinkin pyykättyä tuon sängynpäällisen ja viritin valoja ympäriinsä. Huomatkaa mittava banaanivarasto yöpöydällä. Ja ei, se seinällä ei ole risti vaan Suomen lippu.

Leffaherkut Greasen ulkoilmanäytökseen: Red Velvet kakku(taikina)a ja suklaakuorrutetta.
Sokerihumalassa on hyvä laulaa mukana, kokeilkaa vaikka alla olevan laulun kanssa!
(minä ja Kristine, kuva by Josephine)

Chris on mun nap-nap friend. Koska päiväunet tekevät jokaisesta päivästä paremman. Katsokaa nyt tuotakin hymynaamaa.
***
Loppuun vielä pari vakavampaa linkkivinkkiä. Joku vielä muistanee miten viime vuonna me kuvattiin taloporukalla video Social Justice Conferencea varten. No, tämä on konferenssi on vain ykkösvuotisille, ja joka vuosi siihen kuuluu oppilastalojen oma projekti. Saanen siis esitellä osan Powysin 2014-16 vuosikurssin esitelmästä:



Oon niin ylpeä. On meillä ihania ykkösiä. Ja jos tämä aihe kiinnostaa enemmän, tykätkää tästä sivusta Facebookissa!

ps. Tämä on ajastettu postaus, joka ilmestyy minuutilleen (Suomen aikaa) 12 tuntia ennen kuin täytän 18. Voi kamala mikä ikäkriisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti