23.10.2014

So-close


Mulla on noin 20 minuuttia ylimääräistä aikaa, eli ajattelin superhyper pikaisesti kirjoittaa jotain, kun en kuitenkaan ensi viikolla ehdi. 

Syysloma alkaa siis huomenna (!), ja lauantaina suuntana on Brysseli, ja tiistaina jatketaan Amsterdamiin. Majoitutaan kavereiden luona (syy miksi halusin kansainväliseen kouluun?) enkä totta puhuen meinaa pysyä pöksyissäni. Meitä on tosi kiva porukka lähdössä, ja Amsterdamissa nähdään muitakin AC:laisia.
Oon ollu hirveän laiska ottamaan kuvia, joten mulla on vaan tällasia hölmöjä täytekuvia.
Käytiin "second cliffillä" Jamesin (USA/Hollanti) ja Kristinen (Norja) kanssa.
Syksy on vihdoinkin saapunut Walesiin. Ei täällä mitään kunnon ruskaa ole, mutta lehdet muuttuivat ruskeiksi ja tippuivat maahan, ja olen jälleen kerran rakastunut polvisukkiin ja paksuihin neuleisiin. Syksy on mun lempivuodenaika, mutta kieltämättä olen muutaman kerran kiroillut tätä rannikkosäätä ja sitä miten joka paikassa on tuulista. Koko ajan. Siis myös sisällä, kiitos yksinkertaisten ikkunoiden. Aina välillä iskee pieni Helsinki-ikävä, kun muistan miten kaunista kotona on syksyisin. Tätäkin useammin iskee suomiruokaikävä, koska joku harmitus söi mun Jälkiuunipalat jääkaapista. Ja iskee sitä joskus muutenkin pieni ikävä, mutta onneksi täällä on niin kova kiire, ettei sitä kovasti ehdi surra.

Ruisleivän puutteesta huolimatta elämä maistuu hyvältä (pun intended). On monta super mielenkiintoista projektia: pääsen toivon mukaan tekemään vapaaehtoistöitä Oasis-pakolaisjärjestön kanssa, projektiviikkoja suunnitellaan (katsotaan minne päädyn tänä vunna!) ja Peace Councilin kanssa suunnitelaan tammikuista United World Conferencea.

Josephine (Malesia), Kristine, Anita (molemmat Norja), minä
Perjantaina tosiaan oli jokavuotinen X% Ball, ja kuten pari postausta sitten kerroin, tänä vuonna luku oli huimat 21%! Tuo oranssimekkoinen Kristine oli mun "deitti", ja tilattiin bangladeshilaista ja käytiin "treffeillä" Morgannwgissa Kristinen huoneessa. Oli tosi hauska ilta!

HLBTQ-aiheeseen liityen, kuunnelkaa tämä. Olen varmaan ihan jälkijunassa, kun en koskaan ollut tätä klassikkoa kuullut, mutta parempi kai myöhään kuin vielä myöhemmin. Tein tästä muuten englannin suullisen esitelmän, eli 15% loppuarvosanasta on mun höpötystä ironiasta ja gay-sanan alkuperästä, hehe.



Palataan syysloman jälkeen!

PS. Lukion ykköset hoi! Hakuaika on ensi vuonna jo tammikuussa, eli jos UWC kiinnostaa, kannattaa hakemusta alkaa jo pikkuhiljaa sunnitella. Laittakaa kysymyksiä kommentiboksiin jos sellaisia on! :)

PS: Edit: Projektiviikko selvisi: helmi-maaliskuun vaihteessa nokka kohta Israelia ja Palestiinaa! Woop!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti